تجميع وظائف يوم ١٣/٦ - وظيفه لك Wazefa 4lak

وظيفه لك Wazefa 4lak

تختص المدونه بتجميع اكبر عدد من فرص العمل لعلها تكون سبب في عمل أحد الشباب

Post Top Ad

الأحد، 14 يونيو 2020

تجميع وظائف يوم ١٣/٦

 
وظائف  مصر بتاريخ اليوم 13-6-2020.. “تخصصات ومؤهلات مختلفة”
 

Site Supervisor – مشرف موقع
Takween ICD is hiring the following position:
– Site Supervisor
Submit your CV to: cv@takween-eg.com
Email Subject: Site Supervisor
Project Location: Damietta
Closing Date: 16 June 2020
مشرف موقع لشركة تكوين للخدمات المتكاملة
خبرة من 7 – 10 سنوات في اعمال التشطيبات واعمال تنسيق المواقع Landscape والاشراق على المواقع والمقاولين
اجادة برامج Word, Excel

مدة العمل 4 شهور
مكان العمل دمياط
يفضل الاقامة بالمحافظة ويتم توفير الاقامة والسفر والانتقالات في حالة الاقامة خارج المحافظة
cv@takween-eg.com

 

Sales
kabbani furniture is seeking to hire candidates for the following position:-
• Job Title: ” Sales ”
Requirements:
✔ University degree
✔ EXP. Form 6 month to 1 year at least

✔ Gender: ( Male & Female )
✔ location : (Zgazig Branch )
✔ Max age : 26
✔ Benefits : ( Social insurance , Medical insurance , Attractive salary , Clear career path )
✔ Salary: ( 3.5K – 4K ) + commission
For applying Kindly send your CV to recruitment@kabbanifurniture.com Mention the job title in the subject. Or send What’sApp 01125557550 – 01003687775

 

مهندس مكتب فني، مشرف تنفيذ، مشرف سلامة
شركة مقاولات فئة أولى تعلن عن احتياجها الوظائف الآتية:
– مهندس مكتب فني مدني – عمارة خبرة اكثر من 10 سنوات كود C
– مشرفي تنفيذ مدني – عمارة خبرة اكثر من 10 سنوات كود A
مشرف صحة وسلامة مهنية – خبرة اكثر من 10 سنوات كود M

لإرسال السيرة الذاتية على الايميل الآتي:
arabjobs32@gmail.com

 

مهندس زراعي
مزرعة تصدير بوادي النطرون تطلب:
– مهندس زراعي (خبرة 7 سنوات فأكثر)
– مهندس زراعي (خبرة 3 سنوات فأكثر)

يشترط الخبرة في العنب والمانجو
للتواصل: 01115756699

Accounting Manager – Accountant
New Cairo British International School is looking to recruit
– Accounting Manager
– Accountant – AR

Interseted candidates to send their CVs by 20th of June 2020 to ahram.recruitment@ncbis.co.uk

 

مهندس مدنى
مطلوب لشركه استثمار عقارى كبرى بالمعادى.
مهندس مدنى خبرة(خمس سنوات)على الاقل .
يشترط الاجادة فى مراجعه الرسومات الانشائيه- يجيد حصر الاعمال-عمل المستخلصات-عملshop drawings.
للتواصل يرجي الاتصال علي رقم: 01066731198

 

مدير حسابات، مدير حركة، مدير مبيعات، سائقين
الشركة الانجليزية للنقل الجماعي تطلب للتعيين الوظائف الآتية:
– مدير حسابات
– مدير حركة وتشغيل
– مدير مبيعات قطع غيار سيارات
– سائقين درجة اولى وثانية

يشترط خبرة من 5 : 7 سنوات

01143799977
hr@englizya.com

 

مسئول مخازن، اخصائي اجتماعي، مشرفة فندقة
مستشفى دكتور أبو العزم تطلب:
مسئول مخازن تغذية لفرع واخصائي اجتماعي ذو خبرة لفرع القاهرة الجديدة
تليفون: 01155586955
ومشرفة فندقة لفرع العياط
تليفون: 01001764498

 

مهندسين مدني ومعماري
مهندسين مدني ومعماري خبرة بالتصميمات السعودية لمكتب هندسي بالقاهرة
يجيدون ريفت كاد
واتسآب 01125766766

 

مهندسين
#مطلوووب لمكتب هندسي بمدينه نصر

– ( 3 ) مهندسين مدني دفعات2017 /2018/2019

اجاده برامج التصميم والحصر الهندسي (يفضل علي درايه بالريفيت الانشائي ويفضل مشروع خرسانه او استراكشر)

– مهندس مدني 2017 /2018/2019 مشروع استيل التقدير علي الاقل ( جيد ) شرط اجاده برامج التصميم وخاصه تكلا

– مهندسين موقع كهربا وميكانيكا دفعات 2017 /2018/2019

– ( 2 ) مهندسين مدني موقع في العاصمه الاداريه الجديده خبره من 1-2 سنه

ارسال ال cv الي hrahmedelwani@gmail.com
مع كتابه سنه التخرج ومشروع التخرج في ال subjct

 

HR admin
we are hiring HR admin in a Contracting Company located in Nasr City :
– 1-3 Years experience in the field of HR
– MS office
– ُExcellent English language.
if you are interested kindly send your CV with adapted picture to :
jobs@elnasrgroup.com
mention the job title in the subject line

 

مدير تشغيل وصيانة
مدير تشغيل وصيانة

خبرة أكثر من ١٥ عام في إدارة الأسطول والنقليات وصيانتها وتدريب السائقين،

خبرة في العمل علي تطوير قطاعات النقليات وتحسين الاداء مع تقليل التكاليف لادني حد ممكن، بما لايتعارض مع جودة النقل وزمن الوصول للعميل.

أبحث عن فيزة عمل للسعودية أو سلطنة عمان،
علماً أنه تم العمل في الكويت بشركة الخرافي ناشيونال لمدة ١٢ سنة معظمهم مشروعات O&G،
وفي الرياض أيضاً بإحدي شركات نقل الوقود، وخبرة في التعامل مع أرامكو و الشركة السعودية للكهرباء، والعديد من الشركات الحكومية والقطاع الخاص.

Email:
ali.maher79@gmail.com
Mobile (WhatsApp):
+201091081919

 

مهندسين صيانة
مطلوب لشركة كبرى تعمل في مجال الأغذية والمشروبات عدد 10 مهندسين صيانة (كهرباء)- خبرة لا تقل عن 5 سنوات في مجال الصيانة منها سنتين على الأقل في نفس المنصب.
المهام والمسئوليات:
مسؤول عن تنفيذ جميع أعمال الانشاءات والصيانة الكهربائية اليومية.
مسؤول عن تركيب وصيانة المولدات الكهربائية.
تحديد الاحتياجات من المواد والمعدات اللازمة وقطع الغيار الخاصة بقسم الصيانة الكهربائية بالتنسيق مع الجهات اللازمة.
يشارك ويدعم مدير إدارة الصيانة في تطوير الأهداف على المدى القصير والمتوسط والطويل لتحقيق الاستراتيجية وخطط للإدارة.
تدريب الأفراد العاملين بأداة الصيانة.
المؤهلات الدراسية:
بكالوريوس هندسة تخصص هندسة كهربائية
الدورات التدريبية:
دورات في مجال الصيانة الكهربية والتحكم الالي.
دورات حاسب آلي فيما يخص العمل.
المزايا:
تأمين اجتماعي.
تأمين صحي خاص.
21 يوم إجازة سنوية.
بدل وجبة + بدل انتقال.
خط موبايل مدفوع.
عدد ساعات العمل من 9 صباحا حتى 5 مساءا بالإضافة الى يومين راحة أسبوعيا (الجمعة والسبت)
يرجى ارسال السيرة الذاتية مع كتابة الوظيفة في العنوان على:
hr.freelancing100@yahoo.com

 

Senior HR Recruitment Specialist
Senior HR Recruitment Specialist for Smart Group.
More than 5 years of experience.
Job Location: Heliopolis.
hadeel.ali@smart-co.net

 

HR Coordinator
HR Coordinator for IT solutions company
Experience needed from 6 months – 1 year.
Job Location: Nasr City.
mshahin@araiegy.com

 

HR Specialist
HR Specialist
2:3 years of experience in the same fields.
Job Location: Badr city.
adaher@unistar-eg.com

 

HR Specialist
HR Specialist for real estate company
A minimum of 5 years experience in Human Resource field.
sherihan@safaeg.co

 

HR Coordinator
HR Coordinator
2-3 years of experience is required.
applyasc@savola.com

 

Personnel Specialist
Personnel Specialist for a leading company in the facilities field.
1 – 2 years of experience.
Job Location: Heliopolis
recruitment@thqa-eg.com

HR Coordinator
HR Coordinator for Sky Telecom.
Min. 1 year of experience in recruitment & personnel.
Job Location : Maadi.
kareem.gamal@skytelecom.eg

 

Senior HR Generalist
Senior HR Generalist
4+ years of proven experience, with at least 2 years in OD function.
Job Location: 10th Of Ramadan City, Cairo
jobs@talent-magnet.net with mail subject: “SRHR”.

 

Talent Acquisition Specialist
Talent Acquisition Specialist
1-3 years experience in recruitment.
youmna.elbazzar@nagwa.com

 

Recruitment Specialist
Recruitment Specialist for Sky CTSgroup
5:7 years experience in hotels field.
Ahmed Medhat@leedscorp.com

 

مهندس معماري
مطلوب مهندس معماري حديث التخرج
برجاء ارسال ال cv
Rashwan_art@yahoo.com

 

Production Manager
Fresh Fries Production Manager- Ismailia
Priority Goes to people who lost their jobs due to COVID-19 crisis
If you live in Ismailia and have experience in Fresh Fries Industry, make sure to drop us your Updated CV as we have an opportunity as production Manager
We offer an attractive package with a great work environment
Qualified candidate may send their CVs to Jobs@rotogroup-eg.com mentioning the Job title in the subject

 

Architect & Interior Designer – Site Engineer
We are hiring for Cairo branch:
1) Architect & Interior Designer:
– With (4-6) years of experience.
– Job code (ID-EG-01)
– B.Cs. degree in architecture.
– B.Cs. degree in fine art.
-B.Cs. degree in applied art.
– Talented and has the ability to develop realistic 3D renders (Exterior & Interior Shots)
– Motivated hardworking personality with excellent time management skills & can easily work within a team
– Good command of written & spoken English
– Software: 3D Max is a must, Auto cad, Photoshop, Indesign and illustrator
– Experience in working drawings & Shop-drawings.
2) Site Engineer:
– With (4-6) years of experience.
– Job Code (SE-EG-02).
– B.Cs. degree in architecture.
– B.Cs. degree in civil.
If you are interested kindly send your CV & Portfolio/Work samples subject to the following E-mail:
Abousamragroup@gmail.com
And Mention The Job Title In Subject. Interviews will be arranged very soon and applicants will be notified earlier.
Work Location: Villa 296 2nd District, AbdelMoniem Riyad Square, 90 South Teseen – Fifth Settlement Cairo.

 

مدير شئون ادارية
مكتب مصر للاستشارات يطلب للانضمام إليه :
مدير شىؤون إدارية لا يقل عن 7 سنوات
إجادة اللغه الانجليزية و إجادة برامج الكمبيوتر
القدرة علي إدارة فريق عمل كود رقم (AS)
ترسل C.V. على hr@misr-consult.com موضحاً كود الوظيفة

 

محاسب، مهندس مدني
لشركة مقاولات كبرى بالاسكندرية مطلوب:
– محاسب
خبرة 7 سنوات
على دراية باعمال الضرائب العامة والقيمة المضافة وحسابات البنوك
– مهندس مدني مكتب فني
خبرة 5 سنوات

يشترط للوظائف
ذكور ومن سكان الاسكندرية
ترسل السيرة الذاتية على:
CV2015@technoalex.com

 

marketers
any marketers with (2-4 years of experience) looking for a job..

Have a great opportunity.

Send your CV to sarahsolaiman@aucegypt.edu before tomorrow noon!

 

Sales Representative
Job: #Sales Representative, @EITSemotions Retail Company for Luxury Brand.

Requirements:
* 2+ years of experience
* Experience in Retail is A MUST.
* Cairo Resident , Male / Female
* Age bracket 25-35
* Good command of English and Arabic
* Excellent communication skills.
* Bachelor’s Degree is A MUST.
* Good MS office tools

Location: Cairo
Working_Hours: 8 hours
Salary & Commissions: Very Attractive

Interested candidates are welcome to submit their CV to: recruitment@eitsemotions.net

Kindly mention the job title in the email’s subject line

Good luck

 

HR Manager
A reputable company in the financial market industry is looking for an HR Manager based in Cairo. The monthly basic salary is 25,000 EGP. The following qualifications are required:

– Bachelor’s degree and above. An HR-related certificate is a bonus.

– At least 7 years of experience in several HR functions.

– Well versed with local employment.

– Very good command of English.

– Proficiency in Microsoft Office tools.

The HR Manager will provide a full spectrum of HR functions and take responsibility for the daily HR operations including recruitment, payroll, appraisal, reward, sourcing, and all necessary HR activities.

Amid the current COVID-19 crisis, many people have lost their jobs or cannot find new opportunities. So please share this vacancy on your social networks as you might help someone who needs the job urgently and has the right qualifications.

If you think you’re the right candidate or know someone who might be interested, please send the CV to:
ccmrecruiting2030@gmail.com

Accountant
Opex Egypt Now Hiring
Accountant

– Responsibilities
Manage all accounting transactions
Prepare budget forecasts
Publish financial statements in time
Handle monthly, quarterly and annual closings
Reconcile accounts payable and receivable
Ensure timely bank payments
Compute taxes and prepare tax returns
Manage balance sheets and profit/loss statements
Report on the company’s financial health and liquidity
Audit financial transactions and documents
Reinforce financial data confidentiality and conduct database backups when necessary
Comply with financial policies and regulations

– Requirements
BSc in Accounting, Finance or relevant degree
Work experience as an Accountant (minimum 2 years)
Strong attention to detail and good analytical skills
Advanced MS Excel skills including Vlookups and pivot tables.

please send your CV at helmy.mohamed@opexegypt.com
OR call 01000828319

 

General Accountant
El Tahan Investment American Company is hiring the following Position:
Job Title: General Accountant.
scope:
•Recording all transactions such as purchases, sales, expenses, receipts, payments, etc.
•Verifying entries and comparing system reports.

Job Requirements:
•Accounting or finance degree is a must.
•Good command of English, speaking/writing
•Must be keen to details and organized
•Fresh graduates are encouraged to apply
•Working hours: from 3 pm to 12 am
•Fixed working hours.
For Interested candidates please share your resume on the following email:
Info@eltahan.net
Mentioning the job title in the mail subject bar.

 

محاسب
مطلوب لشركة كبري تعمل بمجال الكيماويات
محاسب
الشروط :
1-بكالوريوس تجاره قسم محاسبة حديث التخرج وان يكون من ساكني منطقه العجمي
2-انهاء الخدمه العسكرية
3-اجاده الحاسب ألالي وبرامج الاوفيس
4-إجاده اللغه الانجليزية
برجاء ارسال cv
فقط علي :
01003379375

 

Warehouse Specialist
#MedVAL_HealthCare is looking for a Warehouse Specialist
#Job_Requirements:
• 1:3 years’ experience at the same position.
• Experience and knowledge of IVD/Labs/Medical devices
• Cairo or Giza Residence.
➡ If You Are Interested, Please send your CV at
📧 : HR@MedvalHealthcare.com
And mention the job title
At this Mail Subject: (W.S/Cairo or Giza)

 

Corporate Credit Risk Team Leader
Looking for Corporate Credit Risk Team Leader

*Location: Cairo – Nasr City

*Basic Qualifications/ Skills/Experience
· Credit course from recognizable institution is a must.
· 8 to 12 years of corporate/ credit risk experience.
· Well-developed knowledge to build & review complex projection & financial models.
· Ability to handle workloads & high volume flows of credit proposals.
· Thorough knowledge of applicable laws and regulations, and CBE instructions.
· Thorough knowledge of credit quality standards and banking standards.
· Thorough knowledge of market changes and main industries movements.
· Strong analytical and problem-solving skills.
· Strong communication skills and ability to work effectively with individuals and groups across all related stakeholders.
· Well-developed written communication and verbal presentation skills.
· Previous credit risk analysis and underwriting experience within a professional corporate/ credit risk environment

*Please send your resume to both of the below emails,

Ahmed.emad@bdc.com.eg
Ahmed.emad.bdc@gmail.com

Good luck

 

Mechanical engineers – Electronic Engineer
A Multi National company is hiring:
1. Mechanical engineers (0-3 ) Yrs Experience. Background in robotics design and production
2.Electronic engineers (0-3 ) Yrs Experience. Background in robotics production and electric circuit design.
At least one previous robotic project experience is mandatory
If interested kindly send your CV to Hr@procoor.com mention the job title in subject bar
For Egyptians only

 

مهندسين ، محاسبين، سكرتارية
شركه مقاولات و تصميم بناء تطلب وظائف الآتى:-
مطلوب مهندسين مدني و عماره و كهرباء خبره لا تقل عند ٣ سنوات فى تنفيذ المشروعات و اعمال المكتب الفنى
مطلوب محاسبين موقع و اعمال سكرتاريه
يرجي ارسال السيره الذاتيه و الطلبات على ايميل :-
amr@bbtegypt.com

 

مهندسين، مراقبين، سكرتير
شركة مقاولات تعمل بمجال محطات المياه والبنية التحتية تطلب عدد:

2 مهندس كهرباء
2 مهندس ميكانيكا
1 مراقب كهرباء
1 مراقب ميكانيكا
1 سكرتير تنفيذى يجيد العمل على برامج الكمبيوتر
الشروط : خبرة خمس سنوات فأكثر فى مجال الانشاءات والتركيبات
يرجى ارسال السيرة الذاتية على:
job.available2020@gmail.com

 

مهندسين مدني، عمارة
مطلوب مهندس ( معمارى – مدنى )
حديث التخرج خبره من سنه إلى 3 سنوات
إشراف خراسانات وتشطيبات
ارسال cv بصوره على : hanatheqa@gmail.com

 

Team Leader Site Civil – Senior Commercial Engineer
NOW HIRING for a growing company working in the field of Construction Engineering, located in the 5th Settlement:

1- Team Leader Site Civil
*Qualifications:
• 7- 9 years of experience.
• Civil Background.
• Good knowledge about post tension.
• Good knowledge in project Management.
• V. good Communication skills.
• Good experience in Public Buildings Projects.
2- Senior Commercial Engineer
*Qualifications:
• 4 – 8 years of experience.
• Civil or Arch Background.
• Working estimation.
• Variation orders.
• Purchasing.
• Contracts.

If you are interested to apply, please send your updated CV to the below email address:
Sohasherif86@gmail.com; and kindly mention the job title in the subject line.

 

Assistant PR Manager
Assistant PR Manager is required:
Employer : OPPO Egypt
Location : Fifth settlement- Cairo
Job Responsibilities:
1. Extensive knowledge of local media landscape and excellent tech media/tech bloggers/KOL/celebrities/agencies contacts in Egypt. Especially be expert in working closely with tech bloggers.
2. Maintain strong relationship with media/tech bloggers/KOL/celebrities and maximize press exposure in all channels.
3. Conceptualize innovative stories and media kits to support initiatives and maximize newsworthiness.
4. Negotiate the best advertising rate with different media and agency.
5. Coordinate and communicate with agencies and internal departments for all PR related events.
Job Requirements:
1. Bachelor Degree holder with minimum 3 years relevant experience in mobile industry. Background of working for agency is a plus.
2. Strong interest in technology.
3. Excellent interpersonal, communication and presentation skills.
4. Good connection with tech/lifestyle media, press, tech bloggers, celebrities, etc.
6. High Proficiency on both written and spoken in English and Arabic.
Send your updated CV to “hr@oppo-aed-eg.com” & Mention (Assistant PR manager)
in the mail subject

 

Sales – Supply chain
Masafi is hiring!

If someone is looking for a job in Sales or Supply chain, please send your CV to recruitment@masafi.com

 

Accountants
A big medical equipment company in Maadi ring road seeks to hire the following positions:
1- #Internal_Auditor with 7 years experience.
2- #Accountant for banking,
3- #Accountant for Stock Controller,
4- Accountant for Receivables,
5- Accountant for Payables
6- Collectors.
Fluency in English language and high skills in computer.(ERP)
For further information, please call us on 0122 3108159 or 0100 6021001 or send your c.v with photo via professional_maadi@yahoo.com

 

Receptionist
OPPO Egypt is Hiring
“Receptionist” for Head quarter.

Location: Makram Ebied, Nasr City.

Requirements:

– Bachelor’s degree.

– Females only

– MAX AGE: 35

– From 6 months to 1 year experience is preferred.(In Customer Service Field).

– V.good English command.

If you are Interested ,send your updated CV to “hr@oppo-aed-eg.com”
& Mention (HQ Receptionist) in the mail subject.

 

Senior Architectural Engineer
CPM (Construction & Project Management Consultancy) is hiring Senior Architectural Engineer.

Job Description
– Experience in architecture and urban design.
– Review design drawings, specifications and ability to coordination between them.
– Preparation architectural working and shop drawings.
– Preparation of specifications and B.O.Q for subcontractors.
– Estimating the quantity of required materials and equipment.
Requirements
– + 10 years’ experiences in the same field.
– Very Good knowledge of Revit, AutoCAD, and Photoshop.
– Very Good knowledge of Microsoft Office “MS Word – MS Excel – MS PowerPoint – Outlook”.
– Excellent Communication Skills and presentation skills.
– Good Command of English Language “Spoken and Written”.
Work conditions
– Working location at “The new administrative capital & Nasr City”.
– From 9:00 am to 5:00 pm.
If you interested kindly send copy of your CV include photo to islam.shehata@cpmegypt.com and write job title in e-mail subject.

 

Budgeting & Reporting Section Head
Needed urgent for immediate hiring: Budgeting & Reporting Section Head for a leading group of companies in Egypt.

Main requirements: This position requires a critical eye, solid analytical skills, advance skills in Excel and excellent attention to details. Candidates should have a minimum of 5 years of budgeting and financial analysis experience. Must be Egyptian.
Please send your CV to dina.kandil@ascom.com.eg and write the Job title in the subject line.

 

General Collection Accountant
For Immediate Hiring El Hazek Construction required the following position:

-General Collection Accountant

construction Background (Preferred)

If you are interested, please send your updated resume and Subject your email with your current job title.
r.saleh@elhazek.com

Kindly note that Emails without subject will not be considered.

 

Python Expert
Hiring!

Python Expert

4 – 6 years of experience , strong business analysis skills .

Send updated CV to:
ahmed.salama@asset.com.eg

 

Warehouse Operation Leader
Decathlon Egypt is Hiring Now Vital
Warehouse Operation Leader ”

if you are sporty & Responsible with minimum 3 years of warehouse operations experience,
preferable in FMCG, Retail or Pharmacy background with the knowledge of ERP
we assure you will experience adrenaline everyday at work
& You will
Ensures timely and proper reception of shipments
Efficiently plans and monitors daily tasks
Organize product picking and prioritization as per resource availability and business needs
Manages inbound and outbound transportation
Manages our 3PL and sets clear targets and deliverable
Complies with Decathlon safety and security requirements
Ensures security of stock and controls shrinkage
Liaising with supply, finance and retail teams
Ensures ERP systems are operated efficiently and maximizes usage efficiency
if you think you are the right candidate ,Apply now by sending your CV to
careers@decathlon.eg
by adding in the subject ” WOL & the sport you practice ”

 

graphic designer – digital media executive
Passionate dedicated talents are needed for an agency that works in different fields.
•Full time graphic designer
•Full time digital media executive
Please send your cvs on dina@ventity-eg.com with the vacancy title as a subject.

 

مشرفين مبيعات
مصنع همتو للصناعات الغذائية
تطلب :
مشرفين مبيعات لكلاً من المحافظات التالية
الصعيد – اسكندرية – البحيره
خبره لا تقل عن 5 سنوات
برجاء ارسال السيره الذاتيه على
hr.generalmanager@hmto-hnas.com

 

مهندسين كهرباء، ميكانيكا
المركز القومي لبحوث الاسكان والبناء التابع لوزارة الاسكان والمرافق والمجتمعات العمرانية يعلن عن حاجته لشغل الوظائف الآتية بمعهد بحوث الأعمال الكهروميكانيكية في المباني بنظام المكافأة الشاملة:
1- عدد 2 مهندس كهرباء (ذكور / اناث)
2- عدد 2 مهندس ميكانيكا (ذكور / اناث)
– على ان يكون المتقدم من خريجي كليات الهندسة دفاعت 2014 الى 2019
على ان تقدم جميع الطلبات عبر المواقع الالكترونية الآتية:
samir.saad@hbrc.edu.eg
مع ارفاق صورة ضوئية من المستندات الآتية:
– شهادة البكالوريوس
– الرقم القومي
– صورة شخصية للمتقدم
في موعد اقصاه شهر من تاريخ النشر

 

Tech. Office Engineer
For immediate hiring, The following vacancies are now open at Head Office (Maadi – Ring Road):

1. Tech. Office Engineer (Civil) (TO 101) 5 : 7 years of exp.
2. Tech. Office Engineer (Arch) (TO 102) 5 : 7 years of exp.
Kindly send your updated resume to careers@aveco.construction with the vacancy code in the mail subject. Any message without the vacancy code will be neglected.

 

مدير أمن
مطلوب مدير أمن لشركة من شركات قطاع الأعمال الرائدة في التطوير العقاري بالمواصفات التالية:
1- ضابط شرطة سابق في جهات أمنية معتبرة
2- خبرة عملية لا تقل عن 5 سنوات بعد الاحالة للتقاعد في شركات ويفضل شركات الاسكان أو التطوير العقاري
3- السن لا يزيد عن 50 سنة
4- نشط ومتحرك وقيادي ولبق
5- خبرة سابقة في التعامل مع الجهات الحكومية كالمحافظة والأحياء والجهات ذات الصلة
برجاء ارسال السيرة الذاتية علي: karam.badawy@el-nasrhousing.com

 

Accountant
HDL is Hiring
An Accountant with Exp 3-5 Years
preferred ERP Systems users
Location New Cairo
Send your Cv to :
info@hdlegypt.com
or call
01208886888

مطلوب محاسب خبرة من 3-5 سنوات
يفضل اجادة التعامل مع برامج الحسابات ERP System
للعمل بالقاهرة الجديدة
برجاء ارسال السيرة الذاتية علي :
info@hdlegypt.com
01208886888

 

Financial Manager
Financial Manager

is urgently required for a Contracting company located in Nasr City :
Responsibilities :
-Monitor the day-to-day financial operations within the company, such as payroll, invoicing, and other transactions
-Oversee financial department employees, including financial assistants and accountants
-Contract outside services for tax preparation, auditing, banking, investments, and other financial needs as necessary
-Track the company’s financial status and performance to identify areas for potential improvement
-Seek out methods for minimizing financial risk to the company
-Research and analyze financial reports and market trends
-Provide insightful information and expectations to senior executives to aid in long-term and short-term decision making
-Review financial data and prepare monthly and annual reports
-Present financial reports to board members, stakeholders, executives, and clients in formal meetings
Requirements :
BS/MA degree in Finance, Accounting or Economics
Minimum experience 10 years in the same industry
if you are interested kindly send your cv to :
jobs@elnasrgroup.com
mention the title in the subject line

 

HR Coordinator
Due to business expansion:

Indomie Egypt is a leading company in FMCG industry now hiring ( HR Coordinator )

#Job_requirement :

• Bachelor Degree.
• Experience from 1 to 2 years
• Very Good in English.
• Excellent command of Microsoft Office Word & Excel.
• Excellent Communication Skills.

If you are interested kindly send your recent resume mentioning the job title in the email’s subject to:
recruitment@sawata.com.eg

 

Technical Support
A well known pharmaceutical group is looking for an expert Technical Support with the below minimum competencies:

-Bachelor’s degree in Information systems , computer science or relevant field.
-Minimum of 3 years of experience in a technical role.
-Technical background with a strong understanding of networking (specifically IP related technologies).
-Excellent troubleshooting, investigative, and communication skills.
-Flexibility to take on multiple tasks, problem solving & critical thinking skills.
-Work location : Katmya.
Qualified candidates can send me their updated resumes to :

erein.wagieh@yahoo.com

 

Sales Manager
We are hiring :

Sales Manager

Job Description :

– Create and implement strategic sales and marketing plans that successfully achieve business objectives
– Monitor competitors’ products, including relevant sales and marketing data
– Develop an operating budget for the sales division that meets business goals
– Use available data to accurately forecast sales and set appropriate performance goals
– Complete market research and analyze results to adjust sales and marketing strategy for maximum success
– Develop and maintain positive relationships with key clients, including negotiating and closing on major contracts
– Manages sales of the company’s products to ensure consistent, profitable growth in sales revenues through positive planning, deployment, and management of sales personnel.
– Identifies objectives, strategies and action plan to improve short- and long-term sales and earnings.

Job Requirements:

– Bachelor’s degree.
– MBA is preferred.
– Strong understanding of customer and market dynamics and requirements.
– Proven leadership and ability to drive sales teams.
– Postgraduate study is a plus.
– Excellent communication skills.

Interested candidates please send your resume to: ahmed.elnahas@nahdetmisr.com

 

Finance Manager
Finance Manager
Our company TRIFS is working in the field of Corporate Catering since 2011.
We are looking to hire a high caliber person in the position of *Finance Manager*, from the field of F&B / Catering. experience in the field in same position is a must.

If intrested, send your CV to: afnan@trifs-eg.com

Don’t forget to mention the title in the email subject

 

Application Support Specialist
job Title : Application Support Specialist – RMS

About the Job:

1-Incident Management; processing, troubleshooting and resolving users’ requests and problems. 2-Supporting all users in initiating and executing all required functions of Microsoft Dynamics (RMS) and POS including consulting Services. 3-Monitor application and respond to alerts. 4-Identify areas of improvement within application environments to increase stability and reduce administration efforts. 5-Designing and developing user and strategic level reports. 6-Work with users to correct recurring problems with the software. 7-Providing consultancy RMS modules: Accounts Payable/Receivable, Inventory and Retail Headquarter. 8-Developing Dynamics RMS modifications for standard modules. 9 – Provides training to users of new systems on any RMS area in all modules. 10- Install and configure client computers to work with the RMS system, solve RMS technical problems, either over the phone, remotely or face-to-face.
11- Collaborate with other IT teams (such as infrastructure team) in problem diagnosis and resolution.
12- Monitor the RMS applications and POS to ensure service availability 24/7.
13- Provide first-line support to Users by providing analysis and resolution for routine operational application issues.

Job Requirements:

Bachelor’s degree .
Minimum 5 year experience in the system (RMS ).
Good experience in MS SQL database.
Familiar with crystal reports is preferred.
Familiar with retail applications.
Excellent analytical & problem-solving skills.
Multitasks efficiently in a timely manner.
Hard worker and able to work under stress.
Job Location:
Obour City, Egypt.

Interested candidates can send their CV to ” hrstationsjobs@gmail.com ، itcareers19@gmail.com ” and mention the job in mail subject…

 

Full-Stack Software Engineer
Please Email your CV to careers@kware-eg.com
AT LEAST 5 – 7 YEARS EXPERIENCE IN THIS ROLE
Full-Stack Software Engineer that will be maintaining and building out new features on existing apps.
MUST HAVE SKILLS:
● Ruby on Rails
● React JS
● AWS
● MySQL
● Leading
● Project Management
Requirements:
●Keep abreast of the latest software development methodologies in
order to be able to provide best-in-class software solutions
● Analyze product requirements in order to understand engineering
requirements, evaluate the technical feasibility, estimate efforts, and
provide the required solutions in collaboration with Product Team
● Assist in building development components and managing the
programming of the different solution components in order to
transform the requirements into actual working software accurately
● Document all coding steps in order to ensure comprehensibility and
to facilitate future modifications and maintenance
● Investigate and resolve issues and bugs through patches and other
means
● Collaborate with other colleagues in order to assist each other in
code reviews and delivers code review reports accordingly
● Perform functional and module testing in order to ensure the
the functionality of delivered solutions
● Monitor evaluate and report on product development and
recommend improvements where necessary
● Assist in user trials and acceptance testing
– Providing technical mentoring to the team and keep them motivated
– Complete project on time based on the project planning
– Self-initiative to learn and explore
– Ability to guide & develop team members on the technical front
– Strong analytical skills for effective problem solving
– Design, implement React Native apps targeting iOS or Android platform
– Involve in technical discussions
– Demonstrable abilities to optimize code. Focus on quality & ability to
perform code reviews
– Collaborate with other team members to create quicker issue resolution
to achieve high customer satisfaction
– Engage in requirements elaboration and clarification with business
analysis and customers
– Ensure highest code quality by code review tool and manual code
review
– Ensure technical consistency and stability within an application:
performance, reliability, and maintainability

 

Senior Software Developer
We’re looking for Talented (Senior Software Developer) to join our team.
We are ” IT Company “with More than 15 years of experience in the field of information technology
About the Job
• Excellent skills in Web based software development
• Understanding client’s business models in order to ascertain requirements
• Can use both Microsoft and open source technologies for software development
• Exchange knowledge and work with project team members
• Self-learning new technologies
• Documenting and training users
• Providing technical support and troubleshooting for different systems and applications
Job Requirements
• 2 to 4 years’ experience in software development
• BSc in Information Technology, Computer Science or a related discipline;
• Demonstrate experience in web-based application development
• Strong experience to develop and use web services
• professional Strong Expertise in open source technologies in particular HTML, CSS, JavaScript, jQuery, Ajax, AngularJS, Angular 7, Java, Spring, Spring boot.
• Strong experience in Java SE, Java EE is preferred
• Preferred experience with ASP. net and Microsoft technologies.
• Excellent level with relational databases (PostgreSQL, Oracle, MySQL and SQL Server).
• Write clean and declared code
• Test and debug various applications.
• Upgrade existing programs.
• Deploy fully functional applications.
• Create setup packaging on CD.
• Document development and operational procedures.
• Understanding of software development methodologies (Scrum/Agile).
-Main Branch Headquarters: Makrm Ebiid, Nasr city
– 2 days off (Friday and Saturday)
-Preferably near housing from Nasr City
-If You’re Interested Please send your CV / With mention “SOFTWARE DEVELOPER “at subject bar
-hr.almostakbal2005@gmail.com

 

Flutter Developer
Flutter Developer with +2 Experience,
Please send your portfolio (list of apps)
and CV to Alaa@bekia-egypt.com
its full time job

 

Backend web developer
We Are #hiring

Job title: Backend web developer

Job company name: CODERSEA

Job Location: Port Said, Egypt

We are looking for a BACKEND WEB DEVELOPER with good experience in PHP frameworks such as LARVEL and SYMFONY

If you are interested, please send your CV to hr@codersea.com

 

أخصائي تواصل أجتماعي
مطلوب أخصائي تواصل أجتماعي ( سوشيال ميديا )
1- خبره لا تقل عن عام في وسائل التواصل الاجتماعي .
2- متابعه وتطوير كل وسائل التواصل الأجتماعي الخاصة بالشركه .
3- عمل خطه عمل محدده بالنتائج وليس الأهداف .
4- مهارات ممتازة في الاستشارات والكتابة والتحرير (الصورة / الفيديو / النص) والعرض والتواصل .
5- معرفه بالشبكات و أدوات التحليل الاجتماعي .
6- معرفة التسويق عبر الإنترنت وفهم جيد لقنوات التسويق الرئيسية
7- حسن التعامل مع العملاء والأجابه على أسألتهم بصوره جيده .
8- اللغة الإنجليزية ( جيده ) .
العمل بالاسكندرية
للأستعلام والتواصل من خلال :-
1- 035221800
2- whatsapp : 01120998700

 

مهندسة مكتب فني
مطلوب مهندسة مكتب فني تيار خفيف
تصميم – تسعير – مراجعة كميات
خبرة في المجال لا تقل عن ٣ سنين
وخصوصا في انذار الحريق

01060103120

 

HR Coordinator – Recruitment Coordinator
Urgently required for Alfa market the following:

– HR Coordinator.
– Recruitment Coordinator.

Requirements:
– 1 – 2 years experience.
– University Graduate..
– Excellent MS Office skills.
– Max age 30.
– Excellent comand of English
– Strong Leadership skills.
– Professional Communication Skills.
To apply we will be delighted to receive your CV at: Sama.elalfy@alfamarket.com.eg and mention the job title “HR Coordinator” or “Recruitment Coordinator”.

 

مهندس/ة معماري
مطلوب مهندس او مهندسة معماري. خبرة ف المكتب الفني لشركة مقاولات
يفضل الخبره الفعليه ف مجال البنوك والمستشفيات … اكتر من 3 سنوات
مقر الشركة مدينة نصر
رجاء ارسال ال CV علي hr.archnile@archnile-eg.net

 

مهندس مكتب فني
لشركة مقاولات بالتجمع الاول
مهندس مكتب فني خبرة لا تقل عن 7 سنوات في اعمال الحصر
ترسل السيرة الذاتية مع كتابة المسمى الوظيفي على alnourco.hr@gmail.com

 

HR specialist
For a well-known manufacturing company at Bourj Alarab, An “HR specialist” is required.

Core Responsibilities:
• Responsible for assisting with the administration of recruitment programs.
• Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks.
• He/she will be responsible for Recruitment (White and blue collars).
• Responsible for a performance appraisal and evaluation system that drives high performance.
• Schedule and may conduct initial screening interviews and coordinate with hiring managers for telephone interviews and/or face-to-face interviews with prospective applicants.
• Responsible for developing an in-depth knowledge of the job specifications to include experience, skills, and behavioral competencies needed for success in each role.

Requirements:
• 3-5 years of HR Administration work experience.
• Very Good command of English.
• Bachelor’s Degree in Human Resources or Equivalent professional Experience.

Send you CV to mazmy@targetdhr.com

 

مهندسين، مراقبين ،سكرتير
شركة مقاولات تعمل بمجال محطات المياه والبنية التحتية تطلب عدد:

2 مهندس كهرباء
2 مهندس ميكانيكا
1 مراقب كهرباء
1 مراقب ميكانيكا
1 سكرتير تنفيذى يجيد العمل على برامج الكمبيوتر
الشروط : خبرة خمس سنوات فأكثر فى مجال الانشاءات والتركيبات
يرجى ارسال السيرة الذاتية على:
job.available2020@gmail.com

 

مندوبين تحصيل
مطلوب لشركة منتجات غذائية ب ٦ اكتوبر
مندوبين تحصيل مديونيات من العملاء
قدره علي التواصل مع العملاء
قادر علي تنفيذ خطة التحصيل
للتواصل
King1675@gmail.com
او واتس اب فقط
01101444040

 

Area Project Manager
For well known healthcare organization in Alexandria is hiring
#Area_project_manager
Education: engineering
Residency : Alexandria
Experience: minimum 2 years in the same field
PMP certificate
If you are interested please send me your cv
n.medicalalex4@gmail.com

 

accountants
*Mobilaty* a new retail chain “Multi brands mobiles shops” is looking forward to hire AP and AR accountants.
*Job Requirements* :
1- Strong communication skills along with active listening.
2- Bachelor Degree (commerce).
3- Experience from 1 to 3 years in the same Position
4- Excellent usage of Microsoft office
5-prefebably using ERP system ex: SAP, MICROSOFT DYNAMICS
6- males only
7- maximum age 32

*work_location* : Fifth settlement

*Benefits*
– Medical & Social Insurance.
-Organized #Career_path
– 2 days off

If you are interested please send your CV on rana.shaboury@alsafy.net
And mention AP or AR accountant in the subject

 

سكرتارية، موظفة ارشيف
#مطلوب للتعيين باتحاد رواد الأعمال العرب بالاسكندرية:
#سكرتارية حديثة التخرج
#موظفة أرشيف خبرة بأعمال الأرشفة الإدارية
فترة العمل من 10 صباحا – حتى 5 مساء
يشترط إجادة كاملة للتعامل مع برامج word و أرشفة الملفات.
تحدد الرواتب بعد المقابلات الشخصية،
نامل في حال توافق الرغبة مع متطلبات العمل ارفاق السيرة الذاتية على الايميل التالي أو الواتس اب :
ceo.officialfederation@gmail.com
whatsapp: 01102151515

 

مدخل بيانات
مطلوب للعمل بشركه بتروكيما للهندسه والمقاولات مدخل بيانات بالمصنع في مدينه السادس من اكتوبر
– يفضل خبره من ١-٣ سنوات
– يفضل خبره في برنامج SAP
لارسال السيره الذاتيه hr.manager@petrokima.com

 

محاسبة
مطلوب محاسبة حديثة التخرج
تلخيص العمليات الحسابية والضربيبة الخاصة بالعملاء وتنظيم الأوقات
مدينة المنيا, المنيا, مصر
01018201701

 

محاسب ، مهندس انتاج
يعلن مصنع المتحدة اكسترا
بالمنطقة الصناعية بالمنيا الجديدة
عن حاجته الي :
1- محاسب تكلفة إنتاج بشرط خبرة لا تقل عن ٣سنوات ( ذكور أو إناث)
2- مهندس إنتاج بشرط خبرة لا تقل عن ٣سنوات (ذكور أو إناث)
الرجاء ارسال السيرة الذاتية علي
الايميل : almotahda.extra@yahoo.com

 

محاسب لشركة استيراد وتصدير
مطلوب عدد اتنين محاسب للعمل بشركة استيراد وتصدير وذالك للعمل دوام كامل
مواعيد العمل من الساعه 10 ص ل 6 مساء
المرتب حسب الخبره
عنوان العمل .. صقر قريش المعادي .. من الافضل القرب من العمل
المقابلات خلال الاسبوع
يرجى ارسال CV مع صوره شخصيه علي رقم الواتساب 01158520046

 

محاسب مالى (عام)
للإنضمام لفريق العمل المالى والمحاسبى لشركة رائدة فى مجال التصنيع مطلوب محاسب مالى (عام) ذو خبرة
مكان العمل مدينة بدر الصناعية – القاهرة
متطلبات الوظيفة:
• الإلمام بقيود اليومية العامة.
• الإلمام بقيود الاقفال والتسويات وحسابات الأستاذ.
• على دراية بإعداد الميزانيات والحسابات الختامية.
• متابعة حركة المقبوضات والمدفوعات وإعداد التقارير بها.
• مراجعة ومعالجة حركة المصروفات والدورة المحاسبية لها.
• متابعة الدورة المستندية المحاسبية.
• المساعدة في تنفيذ الضوابط المالية الداخلية والمحافظة عليها.
• الإلمام بالقوانين الضريبية (الضريبة على الدخل/ضريبة القيمة المضافة).
• القدرة على حل المشكلات المصرفية والمالية .
• على دراية بمراجعة المرتبات .
• إعداد التقارير المالية والمحاسبية الشهرية.
الشروط المطلوبة:
• حاصل على بكالوريوس تجارة شعبة محاسبة او مايعادلها.
• خبرة من 5 الى 7 سنوات فى مجال التصنيع.
• الإجادة التامة لبرامج الحاسب الالى (Microsoft Office).
• إجادة اللغة الانجليزية.
• على دراية بالبرامج المحاسبية (ERP) .
• يفضل أن يكون مكان السكن بالقرب من (مصر الجديدة/مدينة نصر/مدينة الشروق/ مدينة العبور/مدينة بدر).
المزايا
•مرتب مجزى يحدد فى المقابلة وعلى عدد سنوات الخبرة
•يومين اجازة اسبوعية
•تأمينات إجتماعية.
•تأمين طبى خاص.
•أرباح سنوية.
•انتقالات داخل مدينة بدر.
للإنضمام لفريق الشركة برجاء ارسال السيرة الذاتية مع صورة شخصية على الايميل: msaid@thebespack.com

 

محاسب عملاء
مطلوب محاسب عملاء خبرة لاتقل عن ٤ سنين يفضل فى المجال الصناعى
مكان العمل المنطقة الصناعية بكوم اوشيم طريق الفيوم
راتب من ٦٠٠٠ حتى ٧٠٠٠ ج صافى
متوفر مواصلات من الرماية ومتوفر سكن للمغتربين. العمل ٨ ساعات وجمعه وسبت أجازه.
برجاء ارسال السيره الذاتيه على الايميل التالي :
ahmed822002@gmail.com

 

محاسب فرع
وظائف شاغرة – شبين الكوم
شركة الخلود للتجارة والتوكيلات تطلب للتعيين فورًا بفرع المنوفية ” شبين الكوم ”

* محاسب فرع *

الشروط :
– بكالريوس تجارة شعبة محاسبة

– الإلمام بالقيود المحاسبية وحسابات الموردين والعملاء والمخازن

– خبرة بشركات المواد الغذائية والتعامل مع المندوبين

– التعامل على برامج محاسبية مثل sales buzz

للتقدم للوظيفة يرجى ارسال السيرة الذاتية على واتساب 0128802725

المقابلات الإثنين 15/6/2020 من 10 صباحًا ل 1 ظهرًا

العنوان : القليوبية – قها – الكيلو ٢٨ طريق مصر اسكندرية الزراعي عند محطه الحسن البرتقال

لسنا شركة توظيف لا يوجد أي رسوم على المقابلات أو التعيين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad